Klachten

Het kan helaas gebeuren dat u een klacht heeft over een product, dienst of een een service die door Wereld van IT verleend wordt. Om hier een passende oplossing voor te vinden, vragen wij u om uw klacht zo snel mogelijk aan ons door te geven.

Probeer dit binnen een termijn van twee maanden zoals wettelijk beschreven na de aankoop te doen. U kunt hiervoor terecht bij onze klantenservice.

Geef uw klacht altijd schriftelijk door. Na het indienen van uw klacht zult u uiterlijk binnen 14 dagen antwoord ontvangen. Indien dit door omstandigheden langer gaat duren sturen wij u tijdig een bericht met een indicatie termijn.

U kunt uw klacht(en) mailen naar info@wereldvanit.nl.

Suggesties

Heeft u een suggestie hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Ook als u andere ideeën heeft kunt u bij ons terecht. Laat het ons graag weten via onze klantenservice.

U kunt uw suggesties en/of ideeën mailen naar info@wereldvanit.nl.